
با اینکه خیلی قالب وبمو خیلی دوس میدارم ولی میخوام عوضش کنم فعلا یه چی خوشحال تر بزارم تا بعد ببینم چی میشه...
ادامه مطلب
xa0 خدایا مرا در آغوش بگیر ،خسته چراکه فقط تو از: xa0فقط تو از حماقت هایم خبر داری تو از گناهانم خبر داری از تنهاییم فقط تو خبر داری از گریه های شبانه ام فقط تو خبر داری از گذشته و اینده ام تو هستی که خبر داری از ارزوهایم توهستی که خبر داری تو از عاشق شدنم خبر داریxa0 خدایا فقط یک سوال کوچک دارم •با اینهمه مرا دوست داری؟•...
ادامه مطلب